بهترین رستوران های کیش
نوشته شده توسط : fariba ardam

بهترین رستوران های کیش

 

رستوران حافظیه کیش

یکی دیگر از رستوران های خوب تور کیش بهمن 96 جزیره کیش رستوران حافظیه است که فضایی آرام و دل نشین را برای مشتریان و توریست ها تدارک دیده اند تور کیش نوروز 97و انواع غذا های لذیذ و خوش طعم ایرانی را می توانید در این رستوران سفارش دهید که بی شک با یک بار امتحان از تور کیش دی 96 طرفداران اصلی غذا های این رستوران خواهید شد. این رستوران در پارک ساحلی مرجان قرار دارد.

با انتخاب تور کیش برای سفر به این جزیره زیبا و دیدنی امکان استفاده و امتحان غذا های این رستوران برای شما بوجود می آید و تور کیش زمستان 96مطمئنا از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

رستوران حافظیه کیش

 


رستوران کلبه درویش کیش

این رستوران دارای فضایی آرام و دلپذیر تور کیش بهمن 96 است که در کنار کشتی یونانی قرار گرفته تور کیش نوروز 97و دارای چشم اندازی از دریا می باشد. در این رستوران صبحانه، نهار و شام با تور کیش زمستان 96منویی کاملا متنوع سرو می شود. کیفیت غذاها بسیار عالی و قیمتشان مناسب می باشد. گردشگران تور کیش می توانند لحظات تور کیش دی 96 خوشی را در این رستوران زیبا سپری نمایند. این رستوران از بهترین رستوران های کیش نیز به حساب می آید تور لحظه آخری کیشو مورد توجه شرکت های مسافرتی تور کیش قرار گرفته است.

رستوران کلبه درویش کیش

رستوران کلبه درویش کیش

 


رستوران آب و برق کیش

رستوران آب و برق کیش از بهترین رستوران های کیش است. این رستوران دارای تور کیش دی 96 ظرفیت 100 نفر می باشد و ساعت کاری این رستوران از ظهر تا بعد از ظهر است.

غذاهای این رستوران غذا های اصیل ایرانی است و قیمت هایش نیز مناسب است.

امکانات رستوران آب وبرق اینترنت تور لحظه آخری کیش بی سیم, ارسال رایگان غذا, سرویس بهداشتی می باشد. تنها محدودیتی که این رستوران تور کیش نوروز 97برای رفاه حال مسافرانش در نظر گرفته است استفاده نکردن از سیگار می باشد.

رستوران آب و برق دارنده لوح تقدیر از سازمان تور کیش زمستان 96 منطقه آزاد کیش به عنوان بهترین رستوران است و در محوطه آب و برق کیش واقع شده است.

این رستوران نیز یکی از رستوران های منتخب برای شرکت های مسافرتی تور کیش می باشد.

رستوران آب وبرق کیش

 





:: برچسب‌ها: بهترین رستوران های کیش,لیست رستوران های لوکس کیش,رستوران حافظیه کیش,رستوران کلبه درویش کیش,رستوران آب و برق کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: